måndag 14 november 2011

Bygga armar och ben

Believe it or not, men den här tjejen har skaffat sitt första gymkort! Detta gymkort är inte som de flesta, med tidskontrakt, olika kuser med mera, utan enkelt bara en månad på ett helt vanligt gym med alla diverse maskiner.

Jag gillar inte gym. Jag anser att det där med att lyfta skrot är helt sjukt tråkigt, men är alltså nu på väg dit själv. Främst för att mitt knä bråkar och jag inte har en chans att springa på allt för mycket extra här på ön, och här finns heller ingen simhall. Vattnet i havet är nog lite väl kallt så här års för att våga i sig där.

Nu är det bara att önska sig lycka till, och hoppas att jag verkligen orkar använda gymmet då också. Det finns märkbart litet att göra här så här års, så jag hoppas verkligen att jag tar mig i kragen. Annars går jag sönder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar