torsdag 15 december 2011

Magmuskelinflammation?

För några veckor sen berättade jag här på bloggen om att jag skaffat gymkort. Nu är det dags att uppdatera er om hur min gymkarriär gick... Jag antar att ni redan nu förstår att det inte fungerade riktigt som tänkt.

Först och främst påbörjades träningen nästan två veckor senare än tänkt. Detta på grund av opassande tider första veckan, och semester veckan därpå. När jag äntligen sen kom mig dit för att börja, lyckades jag troligtvis skada magmuskeln. Redan andra gången kände jag att magmuskeln inte riktigt ville, och nu efter över en veckas smärta i nedre buken, får jag nog inse att det inte blir mer detta år. Det tar ont för varje liten ansträngning, att jag till och med funderar på att sluta skratta.

Nu inleder jag en buranakur och hoppas att detta ska hjälpa, samtidigt som jag också hoppas att jag ställt någorlunda rätt diagnos. Grattis till mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar