måndag 15 september 2014

Innehållet i "ingenting"

Hittade en fin ruska-bild från i fredags då jag gick till jobbet.
Jag tänkte skriva ett blogg-inlägg, men har absolut ingenting att skriva om. Eftersom vi inte tagit in extra personal under denna korta säsong, blir det långa dagar och man hinner inte med mycket annat. Marknadsföringsstrategier inför kommande säsong planeras på jobbet och jag njuter av att få jobba med text och bilder. Jag hoppas mina idéer går hem och blir succé.. men inte mer om det nu, då inget är officiellt godkänt ännu.

På onsdag är jag ledig igen och ska försöka fortsätta med träningen. Frisbeegolf bara för att det är så lugnt och skönt ute i naturen, löpning för att få upp både kondition å styrka till vintern. Tanken är att lyckas komma ut mer på vandringar i grannfjällens offpist denna vintern istället för att alltid ta sig upp med skidliften här hemma. Vi har också skämtat lite om att delta i Ruska Maraton nästa år, men det återstå att se. Jag vågar i alla fall inte lova alltför mycket än.

Förvånansvärt mycket text kom ut fast jag inte hade något att skriva om. Så nu ska vi bara se om jag hittar en bild att sätta in, så får detta inlägg vara klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar