tisdag 20 september 2011

Emesen

Vad hände egentligen med MSN? Är det nån mänska i världen som ännu använder programmet för att hålla kontakt med sina vänner? Eller är det bara mitt msn som helt totalt dött bort?

I princip använder jag nog fortfarande programmet. I praktiken ej. Vad jag menar är att programmet alldeles av sig själv loggar in mig varje gång jag loggar in på nätet. Dessutom är det praktiskt att klicka in sig på hotmailen då på samma gång. Annars är det nog bara något som kör på för sig själv där i bakgrunden helt utan nytta. Borde igentligen radera helvetet, men då skulle jag antagligen helt glömma att kolla min mail. Då skulle nog farmor bli ledsen när jag inte svarar på hennes mail mera.

På tal om farmor. Ska nog skicka henne ett litet mail nu på momangen, så blir hon säkert glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar