onsdag 12 oktober 2011

Få stryk

Taneli får stryk
Hemma igen efter en vecka i Baleal, Portugal. Herrejestas surfing är roligt! Jag rekommenderar verkligen alla att pröva på sporten. Svårt som fan, tungt som fan, stryk får man så det sjunger om det, men ändå är det något som gör att man gång på gång fortsätter trots att kroppen ropar efter vila. I like!

Alla ben i kroppen torde ännu vara hela, men en riktigt ordentlig förkylning har jag lyckats dra på mig. Nu blir det att försöka bli frisk igen, utföra rundturen i Österbotten, möjligtvis jobba lite, och sen blir det förhoppningsvis att boka nästa resa. En sista minuten till Kanarieöarna.

Ja, jag vet, jag har sagt att jag aldrig ska åka till Kanarieöarna. Men där är varmt, billigt att resa dit, och man kan surfa! Därför blir det nu antagligen att åka dit i alla fall. Helt enkelt för att få mera stryk av Atlantens vågor. Inte visste jag att det kunde vara så här roligt att få stryk. Mera, jag vill ha mera!



Musiktips: Selah Sue, riktigt riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar