tisdag 24 april 2012

Sorry.

Den utlovade rapporten om resan genom Norge, Sverige och finska Lappland blir tyvärr inte helhjärtat av. Det tog liksom för lång tid med allt, och nu räcker inte motivationen till. Däremot uppmanar jag er att gå in på min Dayviews (gamla bilddagboken), för där har jag nu så gott som alla bilder inne! Klicka er fram i kalendern på vänstra sidan, svårare än så är det inte att se delar av mitt liv. Skrämmande enkelt faktiskt.

För övrigt hade vi öppet restaurangen lite sådär för övnings skull förra helgen. Vi fick mer gäster än väntat, vilket resulterade att vi sålde slut på både öl och wallenberg. Så nu från och med fredag gör vi det på riktigt, Valimo är öppet dagligen. Välkomna!

Privat är jag bostadslös, trött och frusen, men med lite sol, värme och förhoppningsvis lägenhet snarast, ska nog livet bli på topp igen.

Sommarens nyhet, blommande te!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar