fredag 11 maj 2012

Fånge

De första sommarvarma dagarna har äntligen kommit till ön och lediga timmar har spenderats mer som turist än lokal. Vackert så, då det slog mig igen hur underbart vackert det faktiskt är här, vilket man lätt tyvärr glömmer då man bor på ön.

Min efterlängtade och underbara födelsedagspresent som Jouni köpte här för någon vecka sen har även den varit väl använd. Underbara JumpIn. Såklart blev det fängelsemodellen, Sveaborg har ju trots allt en öppen fängelseanstalt. Kanske jag nu är välkommen med i gänget. Vore inte så illa, för lägenhet har vi ännu inte fått.

Jag hoppas-hoppas-hoppas verkligen att lägenhet fixas snarast möjligt, börjar bli tungt åt huvudet att leva i kappsäcken då man samtidigt redan är "hemma".

1 kommentar:

  1. Alltså jag skrattar ännu ihjäl mig när jag ser den där bilden!

    Men vi ska hoppas ni får någon bättre kämppä än finkkan.

    SvaraRadera