fredag 24 februari 2012

Jobba!

Wohoo, äntligen internet "hemma". Vi bor i hotellets källare, kallad bunkern. Det är lika lyxigt som det låter. Tror nog jag spenderar så lite tid som möjligt här inne.

Igår anlände vi alltså till Beitostolen. Vi gick till nya arbetsplatsen för att kolla när vi skulle börja jobba följande dag, trodde vi. Visade sig att vi fick börja redan samma kväll. Fullt hus hela kvällen, och det var längesen jag hade en sådan effektiv jobbdag. Glömde till och med att äta, så det får vi försöka ta igen idag. Men riktigt roligt var det, tror nog jag ska trivas där!

Är ännu lite osäker på hur jobbdagarna ser ut framöver, men jag hoppas jag får någon sorts arbetslista idag. Nu ska jag överväga att gå och simma, eller kanske bara ta en tupplur. Blev riktigt trött efter gårdagens helkväll på jobbet.

EDIT: Blev varken tid för tupplur eller simning. Snabbdusch och raka vägen till jobbet istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar